کشمش یکی از محصولاتی است که از خشک کردن انواع انگور به‌دست می‌آید. برای تهیه کشمش، انگورهای شیرین و معمولاً بدون دانه انتخاب می‌شوند و پس از شستشو به دو شیوه خشک و تر باقی می‌مانند. در روش خشک کردن، انگورها در آفتاب به‌مدت چند روز گذاشته می‌شوند تا خشک شوند، در روش تر، انگورها در کارخانه‌ها در دمای مناسب خشک می‌شوند.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع فروش کشمش پلویی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


کشمش یکی از محصولاتی است که از خشک کردن انواع انگور به‌دست می‌آید. برای تهیه کشمش، انگورهای شیرین و معمولاً بدون دانه انتخاب می‌شوند و پس از شستشو به دو شیوه خشک و تر باقی می‌مانند. در روش خشک کردن، انگورها در آفتاب به‌مدت چند روز گذاشته می‌شوند تا خشک شوند، در روش تر، انگورها در کارخانه‌ها در دمای مناسب خشک می‌شوند.

فروش کشمش پلویی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



كشمش به‌عنوان يكي از خوراكي‌هاي سنتي و خوشمزه در بسياري از كشورها مصرف مي‌شود و در تهيه انواع غذاها، شيريني‌ها، دسرها و نوشيدني‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

فروش كشمش پلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت كشمش امروز-قيمت كشمش پلويي زرد-قيمت كشمش پلويي آفتابي-قيمت ارزانترين كشمش خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع فروش كشمش پلويي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
فروش كشمش پلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع فروش كشمش پلويي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت كشمش امروز-قيمت كشمش پلويي زرد-قيمت كشمش پلويي آفتابي-قيمت ارزانترين كشمش با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از فروش كشمش پلويي را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

فروش كشمش پلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و فروش كشمش پلويي و قيمت كشمش امروز-قيمت كشمش پلويي زرد-قيمت كشمش پلويي آفتابي-قيمت ارزانترين كشمش كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

فروش كشمش پلويي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

كشمش پلويي جزو يكي از ميوه هاي خشكبار به حساب مي آيد كه بسيار خوشمزه مي باشد و همينطور فوايد درماني هم دارد كه در اين مقاله از زرخواه قصد داريم به معرفي كشمش پلويي بپردازيم. پيشنهاد مي كنيم كه با ما همراه شويد.
كشمش پلويي
كشمش پلويي يكي از انواع كشمش ها مي باشد كه در سراسر ايران از آن استفاده مي شود و همينطور داراي متقاضيان زيادي است. اين نوع كشمش در رنگ هاي متفاوت و به روش هاي متنوعي توليد و عرضه مي شود. اين محصول همانگونه از اسم آن مشخص است، در غذاهاي زيادي از مردم مخصوصا در پلو از آن استفاده مي شود. اين كشمش يادآور خاطرات دوران مدرسه، سوغاتي هاي شهرهاي مذهبي مانند مشهد و قم مي باشد. البته علاوه بر كشمش پلويي، كشمش هاي ديگه ام به خوبي توانسته اند بخشي قابل توجهي از سفره مردم كشورمان را براي خودشان كنند. كشمش سومين محصول غير نفتي ايران است كه در بخش صادرات رتبه دوم را براي خود كرده است.
روش تهيه كشمش پلويي
كشمش يكي از ميوه هايي است كه در دسته خشكبار قرار دارد و همينطور جزو تنقلات سودمند هم به حساب مي آيد كه در تمام سال از آن مي توان استفاده كرد. كشمش پلويي بسيار خوشمزه است و جزو غذاهايي بي نظيري مي باشد كه براي رژيم غذايي كودكان هم مي توان از آن استفاده كرد و به صورت زير تهيه مي شود:
در ابتدا بايد انگورهاي كه چيده ايد را بدون هيچ مواد افزودني در تابش مستقيم آفتاب بايد قرار دهيد تا در زير تابش آفتاب به خوبي خشك شوند و آب خود را بصورت كامل از دست بدهند. اگر انگوري كه بدست آورديد داراي رنگ قهوه اي باشد، كشمش پلويي مي باشد. جالب است بدانيد كه ميزان 16 درصد از رطوبت انگورهاي اوليه، در محصول نهايي يعني كشمش باقي خواهد ماند. كشمش ها در مرحله آخر به دسته درجه يك، دستچين و سركه اي تقسيم مي شوند.
فرق كشمش پلويي با ساير كشمش ها
شايد اين سوال برايتان به وجود بيايد كه چرا به كشمش قهوه اي، كشمش پلويي گفته مي شود؟ زماني كه انگور خشك مي شود و به كشمش تبديل مي شود به رنگ هاي مختلفي مانند سياه، طلايي، سبز و قرمز با استفاده از افزودني هاي مختلف بدست مي آيد و از آن ها استفاده مي شود. كشمش هاي قهوه اي در پلو مورد استفاده قرار مي گيرند و در اصطلاح به آن ها كشمش پلويي گفته مي شود. ساير كشمش ها با رنگ هاي متفاوت در انواع كيك ها، كوكي ها، پودينگ ها و دسرها به عنوان طعم دهنده مورد استفاده قرار مي گيرند.
شركت زرخواه همواره در تلاش است تا محصولي مرغوب و سالم را به دست مصرف كنندگان برساند و به همين خاطر كشمش توليدي زرخواه از بهترين انگورها تهيه مي شود.
خواص كشمش پلويي
كشمش يك ميان وعده خوب به حساب مي آيد كه داراي آهن، پتاسيم، كلسيم، ويتامين B و ويتامين D است و بخاطر آنتي اكسيداني كه در آن وجود دارد از تخريب سلول ها به خوبي پيشگيري مي كند.
كشمش حاوي قند فروكتوز مي باشد كه به مروز زمان مي تواند انرژي را به بدن انتقال دهد.
كاهش استرس
پيشگيري از سرطان
رفع خستگي و تقويت اعصاب
پيشگيري از پوكي استخوان
تصفيه خون
پيشگيري و درمان كم خوني
تقويت معده
تقويت حافظه و افزايش وزن
ميزان آهني كه در كشمش وجود دارد، بسيار فراوان مي باشد و افرادي كه به كم خوني مبتلا هستند با مصرف آن، مي توانند بيماري خود را بهبود بخشند.3
كشمش پلويي قرمز چه ارزش غذايي دارد:
100 گرم كشمش پلويي قرمز از نظر ارزش غذايي به صورت زير تقسيم بندي مي شود:
پتاسيم: 749 ميلي‌گرم
سديم: 11 ميلي‌گرم
كالري: 299
چربي: 5/0 گرم
كربوهيدرات: 79 گرم
پروتئين: 1/3 گرم
كلسيم: 05/0 درصد مصرف روزانه
ويتامين C: 3 درصد مصرف روزانه
ويتامين B6: 10 درصد مصرف روزانه
آهن: 10 درصد مصرف روزانه
منيزيم: 8 درصد مصرف روزانه
فروش كشمش پلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت كشمش امروز-قيمت كشمش پلويي زرد-قيمت كشمش پلويي آفتابي-قيمت ارزانترين كشمش مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 276 بازدید دیروز 431 بازدید کل 588481

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .